O konkursie

bohater_final-09BohaterowieHR to konkurs, w którym chcemy nagradzać najlepsze praktyki, wyjątkowy wkład, innowacyjnie zaprojektowane i doskonale wdrożone strategie HR, w różnych obszarach. Przyjrzymy się dokładnie i nagrodzimy działy HR, pracujących w nich specjalistów, menedżerów i dyrektorów za ich wkład w rozwój HR w Polsce.

Zgłoszenia przyjmujemy do 1 lutego!

Najwyższa pora pochwalić się swoimi BohateramiHR, bo w każdej Firmie, na pewno ukrywa się prawdziwy BohaterHR!

Sprawdź kto może zostać bohateremHR!


Zwycięstwo w konkursie będzie informacją dla pracowników, kolegów i biznesu. Wiadomość rozniesie się po świecie, że nagrodzona firma, dostarcza najlepsze praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, które charakteryzują liderów w danej dziedzinie.


Zwycięzcy konkursu zostaną nagrodzeni w kategoriach

CEO marzeń  – Ta kategoria skierowana jest dla wszystkich CEO, którzy rozumieją potrzebę dialogu z działami HR i swoimi działaniami wspierają je w ich rozwoju i tworzeniu polityki personalnej w organizacjach.

Szef HR roku  – Ta kategoria skierowana jest do wszystkich osób zarządzających działami HR, zarówno dla dyrektorów, menedżerów jak i kierowników HR. Tym tytułem chcemy nagrodzić osoby, które w sposób wyjątkowy zarządzają działami HR.

Odkrycie HR roku  – To kategoria, w której nagrodzimy młode, wschodzące gwiazdy HRKierujemy ją do osób, które pracują w działach HR nie dłużej niż 5 lat i nie osiągnęły jeszcze stanowiska menedżerskiego.

Największy sukces HR  – To kategoria, w której działy HR mogą pochwalić się świetnymi kampaniami, wdrożeniami, fuzjami, case’ami dotyczącymi wszystkich obszarów ich działalności.

Najlepszy Partner dla HR  – To kategoria, w której nagrodzimy firmy, które współpracują na co dzień z działami HR, które dzięki swojej pracy usprawniają procesy HR i czynią je przyjemniejszymi. W tej kategorii kandydatów mogą nominować zarówno klienci (działy HR) jak i firmy do, których ta kategoria jest skierowana.

 

Zostań partnerem konkursu bohaterHR!

Partnerowi konkursu gwarantujemy:
– Obecność w jury
– Branding na terenie restauracji
– Logo partnera w prezentacji multimedialnej
– Rozdysponowanie materiałów promocyjnych partnera
– Branding w kampanii reklamowej promującej konkurs
– Możliwość ufundowania nagrody specjalnej