Jury

JURY bohaterowieHR 2015

Już dziś przedstawiamy Wam sylwetki  Jury które będą oceniać bohaterówHR2015. Ich cenne doświadczenie, wiedza i zaangażowanie w szerzeniu dobrych praktyk w działach HR na pewno pomogą im w wyborze bohateraHR!

manpower

Justyna Mirska, Team Leader, Experis IT

Specjalista ds. HR o szerokim doświadczeniu w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych w branży IT, rozwoju zawodowego oraz doradztwa biznesowego. Efektywnie współpracuje z pracodawcami wspierając ich w wyborze najlepszych kandydatów na kluczowe stanowiska w organizacjach. Posiada wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Doświadczenie obejmuje : zarządzanie projektami rekrutacyjnymi w branży IT, zarządzanie zespołem konsultantów ds. rekrutacji oraz specjalistów IT.

Małgorzata Kaczmarek, Senior IT Recruiter, Experis IT

Senior IT Recruiter w firmie Experis (ManpowerGroup).Z sukcesami rekrutuje specjalistów z branży IT, głównie w obszarze produkcji oprogramowania. Od kilku lat wspiera globalne korporacje w budowaniu i zarządzaniu zespołami specjalistów. Pasjonatka Employer Brandingu i modelu pracy Candidate Experience.

 

AP

Aleksandra Pszczoła

Założycielka firmy HR conultingowej Bee Talents. Pasjonatka budowania zespołów, efektywnej komunikacji i działania zgodnie z metodą GTD. Doświadczenie zbierała pracując w firmie eventowej, budując własny startup, ale przede wszystkim jako HR Marketing Manager w firmie Netguru, gdzie w 2014 roku podwoiła zespół specjalistów IT. Od kwietnia 2015 rozwija własną działalność rekrutując do startupów i devhousów w Polsce i Europie.”

 

 

 

Adam PiwekAPHR

Menedżer ds. komunikacji w Neon Shake Advertising, gdzie odpowiada za projekty z zakresu komunikacji, społecznej odpowiedzialności biznesu i budowania marki pracodawcy. Wykładowca akademicki i trener biznesu z zakresu zarządzania i marketingu. Pasjonat odpowiedzialnego employer brandingu i efektywnego CSR.

 

 

 

skSandra Kluza

Marketing Manager w firmie Smart MBC. W swojej pracy zajmuje się działaniami employer brandingowymi oraz wdrażaniem nowych narzędzi HR. Jest odpowiedzialna za nowoczesne technologie w branży HR, m.in. za wideorekrutację. Jej celem jest tworzenie dedykowanych rozwiązań dla firm i działów HR, a także usług i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowników i kandydatów. Autorka publikacji związanych z tematyką HR.

 

 

 

 

PB

Paulina Basta

Autorka popularnego bloga o tematyce HR-owej (www.paulinabasta.com). Zawodowo HR Business Partner w jednej z wrocławskich korporacji. Fascynują ją ludzkie motywacje – szczególnie te związane ze środowiskiem pracy. Praktykę pracy w biznesie, zamieniła na HR. Tą ścieżką, konsekwentnie idzie od prawie dekady. Ma doświadczenia w pracy z zespołami lokalnymi, jak i w zarządzaniu ludźmi w środowisku wirtualnym. Zespoły, które prowadzi są wyjątkowe. Zawsze tak było. Ich zawodowe sukcesy są dla niej powodem do dumy.

 

 

 

Maja Biernackamb

Ekspert komunikacji wewnętrznej. Prowadzi firmę działającą w tym  obszarze oraz bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Interesuje się także employer brandingiem. Komunikacją zajmuje się od 2002 r. W tym czasie z powodzeniem wspierała takie marki jak: Allegro, Carlsberg, Volkswagen, IKEA, Telewizja Polska, Strefa Kibica UEFA EURO 2012 w Poznaniu,  Bridgestone. Zanim związała się z public relations, przygotowywała programy telewizyjne dla TVP oraz TVN.

 

 

 

 DB

Dominika Błażewicz

Wrocławski mediator sprawach cywilnych (gospodarczych i pracowniczych). Założycielka firmy mediacyjno-szkoleniowej biuromediacji.pl, autorka bloga o mediacji w biznesie: biznesmediator.pl. HR Business Partner z obszernym doświadczeniem zawodowym w obszarze sprzedażowym, finansowym i automotive. Autorka publikacji związanych z rozwiązywaniem konfliktów pracowniczych i ZZL.

 

 

Daria DSSiwka

Ekspert budowania wizerunku pracodawcy łączący 10-letnie doświadczenie z obszaru HR i marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu strategii Employer Branding, definiowaniu Employee Value Proposition oraz we wdrażaniu narzędzi zaadresowanych do wybranych grup docelowych.

Prowadzi agencję bardzoHR – Employee&Employer Branding. Wraz z zespołem specjalistów zrealizowała projekty online/offline dla takich firm, jak: Toyota, Dulux, Credit Agricole, eurobank, Grupa Carlsberg, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Axxiome Polska.

Prowadzi bloga poświęconego budowaniu wizerunku do wewnątrz, jak i na zewnątrz pracodawcy. Publikuje w pismach branżowych, występuje na konferencjach jako ekspert EB prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych EB i HR. Jednym słowem – chętnie zaraża swoją pasją.

 

Mateusz DąbrowskiMD

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW.  Praktyk biznesu – od 2010 roku zarządza firmą, prowadząc ją co roku przez wzrosty dochodu rzędu min 160%. Psycholog i metodyk – twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń.

Certyfikowany coach ICC oraz trener. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Członek International Coaching Community, psycholog, absolwent UKSW (specjalność: Psychologia Kliniczna i Osobowości) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (specjalność: Zarządzanie Ludźmi w Firmie). Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

 

sb

Sabina Matuszewska

Swoją drogę w branży HR rozpoczęła od pracy w agencji rekrutacyjnej. Aktualnie jej domeną jest wewnętrzny HR oraz realizacja procesów rekrutacyjnych w jednej z poznańskich firm informatycznych. Swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc prelekcje branżowe oraz publikując swoje artykuły w tytułach związanych z tematyką HR (można je znaleźć między innymi na hrstandard.pl oraz goldenline.pl)

 

 

 

 

ERCEwelina Rypina – Cywińska

Partner Zarządzający w Exellon, konsultantka, interim manager i certyfikowany trener HR, autorka licznych publikacji branżowych, prelegentka na konferencjach HR, doktorantka w SGH oraz wykładowca na tamtejszej uczelni oraz w Akademii Finansów i Biznesu Vistula, ekspert HRstandard.pl. HRowiec z wykształcenia i prawdziwej pasji.

Od kilkunastu lat wspiera biznes w zarządzaniu zmianą w zakresie projektowania, usprawniania oraz implementacji systemów zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności w obszarze wynagradzania, rozwoju i doskonalenia pracowników, a także zarządzania kompetencjami i wynikami pracy. Realizowała liczne badania dotyczące m.in.  zaangażowania pracowników oraz efektywności zarządzania kapitałem ludzkim.

 

Zyta Machnicka zm

Założycielka Lightness, trener praktyk i autorka bloga CandidateExperience.pl.  Pomaga liderom i zespołom w samodzielnym budowaniu autentycznej marki pracodawcy.

Przez ostatnie 10 lat doskonale poznała potrzeby kandydatów i działów HR: rekrutowała dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR. Od 2011 r. prowadzi własną działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer branding.  Jest też opiekunem merytorycznym i dobrym duchem już III edycji Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu.

 

 

Monika Sońta ms

Koordynator Know-How w House of Skills. Doktorantka Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie pisze pracę na temat komunikacji korporacyjnej. Wykładowca na Studiach Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Uczestniczka i prelegentka międzynarodowych seminariów komunikacyjnych (komercyjnych oraz naukowych) m.in. EUPRERA, EUWIN. Zafascynowana kulturą organizacyjną firm branży technologicznej. O jej podejściu do komunikacji w organizacji będzie można przeczytać już wkrótce na blogu WeKnowHow. 

 

 

jbJacek Bajorek

Doświadczony Administrator Bezpieczeństwem Informacji oraz Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z ISO/IEC 27001. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Instytucie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Doradza w zakresie Bezpieczeństwa Informacji w instytucjach samorządowych i prowadzi wykłady w zakresie bezpieczeństwa informacji i technologii informacyjnej w Wyższej Uczelni. Posiada Certified Internal Controls Auditor (CICA) – Certyfikowany Audytor ds. Kontroli Wewnętrznej, Certyfikat Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodne z ISO/IEC 27001, Certyfikat PRINCE2 Foundation, Certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji TUV Hessen oraz dyplom Trenera Certyfikowanego umiejętności miękkich.

 

 

Anna Zaremba AZ

Międzynarodowy coach certyfikowany przez szkołę Josepha O’Connora, trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w biznesie i zarządzaniu w polskich i międzynarodowych korporacjach. Specjalizuje się w rozwoju pracowników w zakresie komunikacji, zarządzania zespołem, kompetencji trenerskich i managerskich. Jest autorem wielu szkoleń. Kontakt: www.media-plus.edu.pl

 

 

 

mrMichał Rosołowski

Od 3 lat związany z Absolvent.pl, wiodącym portalem rekrutacyjnym dla studentów i absolwentów. Obecnie prowadzi w firmie dział Business Development. Odpowiada za kreowanie pożądanego wizerunku oraz promocję czołowych pracodawców wśród młodych ludzi, którzy stawiają pierwsze kroki na rynku pracy. Promotor innowacyjnego oraz skutecznego łączenia działań online i offline skierowanego do studentów i absolwentów z wykorzystaniem udziału firmy w Absolvent Talent Days – największych targach pracy i praktyk dla młodych w kraju. Współorganizator pierwszego w Polsce festiwalu muzycznego związanego z employer brandingiem – ATD Music.

 

 

 

Joanna Kamińska jk

Autorka bloga www.HRzpasja.pl, którego nazwa jest nieprzypadkowa, bowiem to, co zdaniem Asi najważniejsze w HRowym działaniu, to właśnie pasja. W HRze od prawie 10 lat, obecnie zawodowo związana z jedną z międzynarodowych firm produkcyjnych, gdzie realizuje HRowe projekty dedykowane pracownikom wewnętrznym, jak również nakierowane na zewnętrzne działania employer branding. Ponadto współpracuje z czołowymi portalami i pismami branżowymi, a także szkoli innych prowadząc trójmiejską Akademię HR.

 

 

,

Małgorzata Wwojcojciekiewicz, Strategic Client Manager GoldenLine & GazetaPraca.pl

Z branżą HR związana od 8 lat. Współpracuje z działami HR największych firm w Polsce. Zarządzania i współdziałania z zespołem uczyła się zarówno prowadząc własną firmę jak i pracując na stanowisku kierowniczym w GoldenLine, gdzie obecnie dba o wyposażenie klientów w narzędzia, które nie tylko mają promować jak najszerzej pożądany wizerunek pracodawcy, ale też podnosić efektywność działań zespołów rekrutacyjnych i obniżać koszty dotarcia do pasywnych kandydatów z pożądanej grupy docelowej. Prywatnie pasjonuje się rozwijaniem talentu skrzypcowego swojego syna, szukaniem okazji do założenia nart i organizowaniem spotkań pasjonatów gier… jeszcze „w realu”  😉

 

 

 

W skład naszego jury wchodzą  eksperci i praktycy HR, to oni bohater_final-09wybierają  bohaterówHR  kierując się wiedzą i doświadczeniem w swojej dziedzinie.

Jest ktoś kogo podziwiasz?! Masz autorytet w dziedzinie HR?! Codziennie czytasz jego artykuły lub z drżeniem rąk otwierasz jego publikacje?! Chcemy poznać kto to jest!

Napisz nam kto powinien zasiadać w jury bohaterowieHR, kogo uważasz za cenną postać HR: [email protected]

Może OSOBIŚCIE odbierzesz od niego statuetkę?