AGENDA WYDARZENIA

agenda

8.55 – 09.10

  • Rejestracja
  • Zajmowanie miejsc

09.10 – 09.30

  • Powitanie
  • Słowa od organizatorów
  • 09.30 – 10.00
    Wykłady:

    • Case study o tym jak KFC buduje zaangażowanie wśród pracowników łącząc ich pasje oraz zainteresowania.
    • Zróbmy igrzyska, bo chleb to za mało! Historia nieoczywistej rekrutacji na miarę potrzeb  pokolenia Y.
    • Po pierwsze planuj! O przygotowywaniu się do wdrożenia narzędzia programu poleceń –  HRpepper

    10.00 – 10.15
    Przerwa na kawę
    10.15-10.45
    Wykłady:

    •  Efektywne wdrażanie pracowników – jak to zrobić?
    • Jak stworzyć Kampanię, która uśmiechnie kilka milionów Polaków? – Case study PracujeBoLubie
    • Opis stanowiska: Praca Marzeń. Wymagania: Brak doświadczenia. Czyli o tym jak w  Shell zamiast ropy szuka się diamentów

    10.45-10.55
    Przerwa na kawę
    10.55-11.25
    Rozpoczęcie warsztatów:

    • Onboarding – jak to zrobić dobrze?
    • Działamy z pasją, czyli jak sprawić żeby chciało się chcieć. Case study programu Pasjonaci Providenta
    • „Life’s too short for a bad job - kampania EB z małym budżetem. To da się zrobić! Case Study.

    11.25 – 11.35
    Przerwa na kawę
    11.35-12.05
    Kolejne warsztaty
    12.05-12.15
    Przerwa na kawę
    12.15-12.45
    Wykłady:

    • Low-costowe metody kształtowania Employee Experience
    • Jak zrobić coś z niczego, czyli Employer Branding Tworzą ludzie.
    • Mężczyzna w świecie beauty jak pozyskać kandydata do branży kobiet!   

    12.45-12.55
    Przerwa na kawę
    12.55-13.25
    Wykłady:

    • Talent Manager, czyli zawód do pokochania/ PR’owiec, grafik, copywriter, webdesigner, producent filmowy.
    • Pokolenie Y jako wyzwanie dla Employer Branding - zasady budowania marki pracodawcy
    • Odszyfrowani? Case study z wydarzenia EB w Credit Agricole. 

    13.25-14.00
    LUNCH 
    14.00-14.35
    Kolejne warsztaty:

    • Kampania rób karierę zawodowo, czyli co łączy zawód rekrutera ze sprzedażą. 
    • Nowe technologie w HR wspierające mobilność zawodową pracowników w organizacji
    • Jak przyciągnąć najmłodsze pokolenie Z  przy udziale pokolenia Y – case study letniego  programu praktyk w Volvo Group IT

    14.35-14.45
    Przerwa na kawę
    14.45-16.45
    Zajęcia praktyczne:

    • Jak pokochać feedback?
    • Utarte ścieżki pracy rekrutera – jak zboczyć z drogi i poruszać się po digitalowym świecie
    • Mierzenie efektywności działań EB 

    19.00-20.00
    Rozluźnienie – drink na dobry początek
    20.15-21.00
    Zobacz jak potoczyły się losy zeszłorocznych zwycięzców konkursu
    21.00-22.00
    Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie statuetek